Colegiul Geodezilor din România
Măsurăm cu precizie fiecare pas al dezvoltării, construind încredere și sustenabilitate pentru viitorul profesiei noastre.
Colegiul Geodezilor din România
Măsurăm cu precizie fiecare pas al dezvoltării, construind încredere și sustenabilitate pentru viitorul profesiei noastre.
Colegiul Geodezilor din România
Măsurăm cu precizie fiecare pas al dezvoltării, construind încredere și sustenabilitate pentru viitorul profesiei noastre.

Informare activitate 17.02.2025 – 24.02.2025

Ședința a avut loc online pe platforma Zoom, având următorii participanți:

  • Președinte interimar
  • Vicepreședinți interimari
  • Cei 25 membri ai Colegiului Director Interimar
  • Marius Arthur Ursu – reprezentant ANCPI

Ordinea de zi:

  • Prezentarea stadiului actual
  • Obiectivele întâlnirii
  • Stabilirea mijloacelor de comunicare și de lucru
  • Master Sheet – centralizarea informațiilor esențiale
  • Formarea echipelor de lucru
  • Stabilirea frecvenței și formatului ședințelor viitoare
  • Diverse și concluzii

Decizii luate:

✅ Urgentarea găsirii unei locații pentru sediul Colegiului Geodezilor din România

✅ Crearea unei sigle pentru Colegiu

✅ Realizarea platformelor de comunicare și colaborare

✅ Formarea grupurilor de lucru pentru ROF, Codul Deontologic și logistică

✅ Stabilirea unui calendar pentru elaborarea regulamentelor conform Legii 267/2024

✅ Contactarea Consiliului Geodezilor din Europa (CLGE) pentru modele de regulamente

✅ Programarea următoarei ședințe pe 24.02.2025


Activități între 17.02.2025 – 24.02.2025

Comisiile voluntare stabilite au lucrat intensiv la:

  • Strângerea informațiilor necesare pentru regulamente
  • Completarea și revizuirea documentelor
  • Stabilirea unei organigrame a Colegiului Geodezilor din România
  • Întâlniri și discuții zilnice pe platformele stabilite

A doua ședință a Colegiului Director Interimar (24.02.2025)

Ședința a fost desfășurată online pe Zoom, cu aceiași participanți.

Ordinea de zi:

  • Update-uri generale
  • Stadiul activității grupurilor de lucru:
    • ROF – progres
    • Cod Deontologic – aspecte organizatorice
    • Logistică – infrastructură și resurse necesare
  • Discuții privind Regulamentul de Organizare și Funcționare (ROF)

Puncte importante:

✅ Contract încheiat cu POINT PUBLIC AFFAIRS SRL pentru sediu (București, Str. Anton Pann nr. 21, Sector 3) ✅ Convenție semnată cu Fătu, Bușneag-Albu – Societate Civilă de Avocați pentru legalizarea Colegiului ✅ Dezbaterea punctelor esențiale din Regulamentul de Organizare și Funcționare:

  • Organigrama Colegiului
  • Comisiile necesare
  • Responsabilități pentru fiecare comisie
  • Numărul și alegerea membrilor Consiliului Național
  • Modalitatea de înființare a filialelor locale ✅ Reducerea costurilor operaționale prin atribuirea responsabilităților către un număr minim de persoane ✅ Stabilirea acțiunilor și responsabilităților până la următoarea ședință ✅ Programarea următoarei ședințe pe 03.03.2025

Concluzie: Regulamentele elaborate de grupurile de lucru vor fi centralizate pe platforme special concepute și vor fi prezentate geodezilor pentru dezbatere în cel mai scurt timp.

📌 Președinte Interimar al Colegiului Geodezilor din România: Mircea Afrasinei

DESCARCA INFORMARE

Postări similare